Tushda nomlash, laqab qo’yish, ism qo’yish, atash, nom qo’yish, | Тушда номлаш, лакаб куйиш, исм куйиш, аташ, ном куйиш
NOMLASH, ATASH (NOM GARDONIDAN) Ibn Sirin (r.a,)ning aytishicha, tushda nom qo‘yish va atashni ko‘rsa, agar uning nomi boshqa nomlardan yaxshiroq ekanini ko‘rsa, masalan, Muhammad, Ahmad, Sa’d, Sa’id, Solih va shunga o‘xshash bo‘lsa, xayriyat va sozlikka dalildir. Tushidagi laqab uning nomi va laqabidan battar yomon bo‘lsa, yomonlik va ziyonga dalildir.
Ja’far Sodiq (r.a.)ning aytishicha, tushda yaxshi nom va yaxshi laqabni eshitish, masalan, Abu Xayr, Abul Fazl, Abu Sa’id, Abul Barakot va shunga o‘xshashlar bo‘lsa, xayriyat va ezgulikka dalildir. Buning aksini ko‘rsa, masalan, Abu Jahl, Abu Lahab, Utba, va shunga o‘xshashlar bo‘lsa, ularga Allohning la’nati bo‘lsinki, yomonlik va ziyonga dalildir, chunonchi, bu haqda kitobning boshida bayon qildik.